Aquest dijous 21 de maig de 9 a 17:30 h, l’Hospital d’Olot acull la Jornada Ecosistemes que cuiden. Comunitat, natura i benestar a les comarques gironines, amb l’objectiu de generar un espai de trobada, aprenentatge i connexió entre professionals i agents del territori que treballen en la intersecció entre salut, natura i comunitat.
Al llarg de la jornada es combinaran ponències inspiradores amb dinàmiques participatives per compartir experiències, evidències i pràctiques que mostren com la connexió amb la natura pot contribuir al benestar i a la salut mental des d’una mirada comunitària i interdisciplinària.
Es pot consultar el programa AQUÍ.
Les inscripcions encara estan obertes.
