Jornada: com ens sentim els garrotxins i garrotxines?
El dijous 24 d’octubre a les 18 h, jornada per presentar els resultats de l’estudi per detectar la soledat no volguda a la comarca que es va iniciar a la Garrotxa el primer trimestre d’aquest 2024.
El dijous 24 d’octubre a les 18 h organitzem a la sala d’actes de l’Hospital d’Olot una jornada per conèixer els resultats de l’estudi per detectar la soledat no volguda a la comarca que es va iniciar a la Garrotxa el primer trimestre d’aquest 2024.
Unes 2.000 persones que viuen a la comarca i que són majors de 10 anys van respondre l’enquesta i ara es volen presentar els resultats. La soledat no volguda és una problemàtica que preocupa i va en augment a la nostra societat.
A banda d’aquesta jornada, el dimarts 29 d’octubre a les 18.30 h es presentarà als Cinemes Olot el documental “Erèmia, soledats compartides en el món rural”. Es tracta d’un treball que es va fer amb veïns i veïnes de la Vall d’en Bas conjuntament amb l’Ajuntament d’aquest municipi i que també s’emmarca dins aquest projecte.
Tant la jornada com la visualització del documental són activitats gratuïtes, tot i que es demana inscripció prèvia aquí.
